Browse
S-Space
College of Engineering/Engineering Practice School (공과대학/대학원)
Program in Technology, Management, Economics and Policy (협동과정-기술·경영·경제·정책전공)
Theses (Master's Degree_협동과정-기술·경영·경제·정책전공)
시장 특성이 신제품 매출이륙시점에 미치는 영향 : Effects of Market Characteristics on Global Takeoff of New Products : In the Context of the Telecommunication Service
- Authors
- Advisor
- 이정동
- Major
- 협동과정 기술경영·경제·정책전공
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 신제품 ; 매출이륙시점 ; 통신 서비스 ; 시장 특성 ; 진입전략 ; 대체성 ; New Product ; Takeoff ; Telecommunication ; Market Characteristics ; Entry Strategy ; Substitutability
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 협동과정 기술경영·경제·정책전공, 2011.2. 이정동.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/160136
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030081
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.