Publications

Detailed Information

스마트폰 모바일 시장에서의 삼성과 애플의 다면적 경쟁전략 분석

DC Field Value Language
dc.contributor.author김영길-
dc.contributor.author김창희-
dc.contributor.author정문원-
dc.contributor.author박상욱-
dc.date.accessioned2021-12-30T00:26:12Z-
dc.date.available2021-12-30T00:26:12Z-
dc.date.issued2011-12-
dc.identifier.citationJournal of information and operations management(경영정보논총), Vol.21 No.2, pp. 27-47-
dc.identifier.other999-000578-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/176836-
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 경영정보연구소-
dc.title스마트폰 모바일 시장에서의 삼성과 애플의 다면적 경쟁전략 분석-
dc.typeSNU Journal-
dc.citation.journaltitleJournal of information and operations management(경영정보논총)-
dc.citation.endpage47-
dc.citation.number2-
dc.citation.pages27-47-
dc.citation.startpage27-
dc.citation.volume21-
Appears in Collections:
Files in This Item:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share