Publications
Detailed Information
중국, 한국의 텔레비전 상품광고에 나타나는 문화적 차이에 관한 연구
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이준웅 | - |
dc.contributor.author | Wang, Jun | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-17T01:44:55Z | - |
dc.date.available | 2009-12-17T01:44:55Z | - |
dc.date.copyright | 2005. | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000052587 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/21073 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :언론정보학과,2005. | ko |
dc.format.extent | vi, 84 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 텔레비전 상품광고 | ko |
dc.subject | Television Advertising | ko |
dc.subject | 문화가치 | ko |
dc.subject | cultural value | ko |
dc.title | 중국, 한국의 텔레비전 상품광고에 나타나는 문화적 차이에 관한 연구 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 언론정보학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.