Publications
Detailed Information
오피스 밀집지역의 장소상품과 장소정체성에 관한 연구 : 서울 테헤란 밸리를 사례로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 유우익 | - |
dc.contributor.author | 김지희 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-21T05:02:24Z | - |
dc.date.available | 2009-12-21T05:02:24Z | - |
dc.date.copyright | 2004. | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000056504 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/21539 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :지리학과,2004. | ko |
dc.format.extent | vii, 96 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 장소상품 | ko |
dc.subject | Place-product | ko |
dc.subject | 장소정체성 | ko |
dc.subject | Place Identity | ko |
dc.subject | 동일시 | ko |
dc.subject | Place-Self Identification | ko |
dc.subject | 장소정체성 형성 메카니즘 | ko |
dc.subject | Means-End Chain Model | ko |
dc.subject | 테헤란밸리 | ko |
dc.subject | A Mechanism of Place Identity | ko |
dc.subject | 이미지일치 | ko |
dc.subject | Teheran Valley | ko |
dc.subject | 수단-목적 사슬모델 | ko |
dc.subject | Image Congruity | ko |
dc.subject | 브랜드자산 | ko |
dc.subject | Brand-equity | ko |
dc.subject | 장소마케팅 | ko |
dc.subject | Place Marketing | ko |
dc.title | 오피스 밀집지역의 장소상품과 장소정체성에 관한 연구 : 서울 테헤란 밸리를 사례로 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 지리학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.