Publications
Detailed Information
의류 상표에 대한 소비자의 연상 특성이 구매 관행에 미치는 영향 : 중저가 캐주얼 의류 상표를 대상으로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이은영 | - |
dc.contributor.author | 이동미 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-24T05:40:48Z | - |
dc.date.available | 2009-12-24T05:40:48Z | - |
dc.date.copyright | 2003. | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057878 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/22205 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2003. | ko |
dc.format.extent | x, 101 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 상표 이미지 | ko |
dc.subject | Brand image | ko |
dc.subject | 상표 연상 특성 | ko |
dc.subject | Characteristics of brand association | ko |
dc.subject | 소비자의 상표 관여 | ko |
dc.subject | Brand involvement | ko |
dc.subject | 구매 관행 | ko |
dc.subject | Purchasing behavior | ko |
dc.subject | 상표 보유 여부 | ko |
dc.subject | Brand ownership and purchasing intention | ko |
dc.subject | 구매의도 | ko |
dc.title | 의류 상표에 대한 소비자의 연상 특성이 구매 관행에 미치는 영향 : 중저가 캐주얼 의류 상표를 대상으로 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 의류학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.