Publications
Detailed Information
의류 브랜드의 매스 커스터마이제이션 실행수준과 소비자의 기대수준 : Apparel brands` implementation and customers` expectation of mass customization
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이유리 | - |
dc.contributor.author | 양희순 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-24T09:09:57Z | - |
dc.date.available | 2009-12-24T09:09:57Z | - |
dc.date.copyright | 2005. | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000050877 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/22494 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2005. | ko |
dc.format.extent | x, 130 p. | ko |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 매스 커스터마이제이션 | ko |
dc.subject | mass customization | ko |
dc.subject | 브랜드 특성 | ko |
dc.subject | apparel brands` characteristics | ko |
dc.subject | 소비자 특성 | ko |
dc.subject | shopping orientation. fashion leadership | ko |
dc.subject | 쇼핑성향 | ko |
dc.subject | 유행 선도력 | ko |
dc.title | 의류 브랜드의 매스 커스터마이제이션 실행수준과 소비자의 기대수준 | ko |
dc.title.alternative | Apparel brands` implementation and customers` expectation of mass customization | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 의류학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.