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College of Fine Arts (미술대학)
Dept. of Crafts and Design (디자인학부)
Theses (Master's Degree_디자인학부)
문화기반 BI전략 방법 연구 : 중국시장을 중심으로
- Authors
- 양해연
- Advisor
- 이순종
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 문화; Culture; 문화 차의; Culture Difference; 브랜드 아이덴티티(BI); Brand Identity(BI); 전략; Strategy; 중국; China
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :디자인학부,2008.2
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000039902
http://hdl.handle.net/10371/23308
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- Appears in Collections:
- College of Fine Arts (미술대학)Dept. of Crafts and Design (디자인학부)Theses (Master's Degree_디자인학부)
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