Publications
Detailed Information
수입 유명 패션브랜드의 유통 채널 다각화가 소비자의 브랜드 가치평가에 미치는 영향 : (The)Effect of channel diversification of famous imported fashion brand on consumers evaluation for brand value
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이유리 | - |
dc.contributor.author | 김미정 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-29T09:49:28Z | - |
dc.date.available | 2009-12-29T09:49:28Z | - |
dc.date.copyright | 2007. | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000045649 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/23362 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :의류학과,2007. | ko |
dc.format.extent | xi, 136 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 유통 채널 다각화 | ko |
dc.subject | diversification of retail channel | ko |
dc.subject | 브랜드 가치 | ko |
dc.subject | brand value | ko |
dc.subject | 충성의도 | ko |
dc.subject | brand loyalty | ko |
dc.subject | 수입 명품 잡화 브랜드 | ko |
dc.subject | imported famous sports brand | ko |
dc.subject | 수입 유명 스포츠 브랜드 | ko |
dc.subject | imported luxury brand | ko |
dc.title | 수입 유명 패션브랜드의 유통 채널 다각화가 소비자의 브랜드 가치평가에 미치는 영향 | ko |
dc.title.alternative | (The)Effect of channel diversification of famous imported fashion brand on consumers evaluation for brand value | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 의류학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.