Browse

한국 사회의 문화적 패러다임의 변화에 따른 공익광고 표현에 관한 연구

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
양성기
Advisor
양승춘
Issue Date
2003
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
공익광고Advertising크리에이티브Creative광고전략Target시각적 요소Commercial message소구대상Strategy메시지Visual매체Media소구점컨셉
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :디자인학부 시각디자인전공,2003.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000058744

http://hdl.handle.net/10371/23682
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Fine Arts (미술대학)Dept. of Crafts and Design (디자인학부)Theses (Master's Degree_디자인학부)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse