Publications
Detailed Information
팝업광고 및 키워드 광고의 위법성에 대한 고찰 : 상표법 및 부정경쟁방지법을 중심으로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 정상조 | - |
dc.contributor.author | 김금선 | - |
dc.date.accessioned | 2009-12-30T08:16:57Z | - |
dc.date.available | 2009-12-30T08:16:57Z | - |
dc.date.copyright | 2009. | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000036557 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/23728 | - |
dc.description | 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :법학과, 2009.2. | ko |
dc.format.extent | viii, 136 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 팝업광고 | ko |
dc.subject | pop-up advertisement | ko |
dc.subject | 키워드광고 | ko |
dc.subject | keyword advertisement | ko |
dc.subject | 상표법 | ko |
dc.subject | trademark law | ko |
dc.subject | 부정경쟁방지법 | ko |
dc.subject | unfair competition | ko |
dc.subject | 상표의 사용 | ko |
dc.subject | use of mark | ko |
dc.subject | 혼동가능성 | ko |
dc.subject | likelihood of confusion | ko |
dc.subject | 최초관심혼동 | ko |
dc.subject | initial interest confusion | ko |
dc.title | 팝업광고 및 키워드 광고의 위법성에 대한 고찰 : 상표법 및 부정경쟁방지법을 중심으로 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 법학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.