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College of Agriculture and Life Sciences (농업생명과학대학)
Dept. of Agricultural Economics and Rural Development (농경제사회학부)
Theses (Ph.D. / Sc.D._농경제사회학부)
농산물 브랜드 자산 측정 및 형성요인에 관한 연구 : 쌀, 쇠고기, 복숭아 사례 연구 : A study on measurement and construct of brand equity for agricultural products
- Authors
- Advisor
- 김완배
- Issue Date
- 2008
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 농산물 ; agricultural product ; 농산물 브랜드 ; agricultural brand ; 브랜드 자산 측정 ; measurement of brand equity ; 브랜드 자산 형성요인 ; construct of brand equity
- Description
- 학위논문(박사) --서울대학교 대학원 :농경제사회학부,2008. 8.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000041658
https://hdl.handle.net/10371/24367
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