Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Dept. of Science Education (과학교육과)
Chemistry (화학전공)
Theses (Master's Degree_화학전공)
계획과 검토 단계를 강조한 문제 해결 전략과 해결자·청취자 활동의 교수 효과
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 4단계 문제 해결 전략 ; Problem-solving strategy ; 계획 ; Planning ; 검토 ; Checking ; 해결자·청취자 활동 ; Think-aloud paired problem solving ; 문제 해결 능력 ; Problem solving ability
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057732
https://hdl.handle.net/10371/28235
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.