Publications
Detailed Information
분자 수준에서의 그림 그리기를 활용한 수업의 효과
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 개념학습 ; Concept learning ; 오개념 ; Misconception ; 분자 수준에서의 그림 그리기 ; Molecular-level drawing ; 물질의 입자성 ; Particulate nature of matter
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057649
https://hdl.handle.net/10371/28238
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.