Publications

Detailed Information

과학사를 이용한 소집단 토론 수업이 학생들의 과학의 본성에 대한 이해에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor노태희-
dc.contributor.author김영희-
dc.date.accessioned2010-01-07T05:17:10Z-
dc.date.available2010-01-07T05:17:10Z-
dc.date.copyright2004.-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053697kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/28246-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2004.ko
dc.format.extentvi, 51 장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject과학의 본성ko
dc.subjectNature of scienceko
dc.subject과학사ko
dc.subjectHistory of scienceko
dc.subject소집단 토론ko
dc.subjectSmall group discussionko
dc.title과학사를 이용한 소집단 토론 수업이 학생들의 과학의 본성에 대한 이해에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 화학전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share