Publications
Detailed Information
과학사를 이용한 소집단 토론 수업이 학생들의 과학의 본성에 대한 이해에 미치는 영향
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 노태희 | - |
dc.contributor.author | 김영희 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-07T05:17:10Z | - |
dc.date.available | 2010-01-07T05:17:10Z | - |
dc.date.copyright | 2004. | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053697 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/28246 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2004. | ko |
dc.format.extent | vi, 51 장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 과학의 본성 | ko |
dc.subject | Nature of science | ko |
dc.subject | 과학사 | ko |
dc.subject | History of science | ko |
dc.subject | 소집단 토론 | ko |
dc.subject | Small group discussion | ko |
dc.title | 과학사를 이용한 소집단 토론 수업이 학생들의 과학의 본성에 대한 이해에 미치는 영향 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 과학교육과 화학전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.