Browse

놀이를 강조한 비유 수업의 효과 : 중학교 3학년 물질 변화에서의 규칙성 단원을 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor우규환-
dc.contributor.author정여진-
dc.date.accessioned2010-01-07T05:18:48Z-
dc.date.available2010-01-07T05:18:48Z-
dc.date.copyright2003.-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000059949kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/28253-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.ko
dc.format.extentv, 57 장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject비유ko
dc.subjectAnalogyko
dc.subject놀이를 강조한 비유 수업ko
dc.subjectAnalogy instruction emphasizing playko
dc.subject인지 발달 수준ko
dc.subjectCognitive developmental statusko
dc.subject학습 동기ko
dc.subjectMotivationko
dc.title놀이를 강조한 비유 수업의 효과 : 중학교 3학년 물질 변화에서의 규칙성 단원을 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과 화학전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse