Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Dept. of Science Education (과학교육과)
Chemistry (화학전공)
Theses (Master's Degree_화학전공)
학생의 질문을 강화한 소집단 과학 수업의 효과 : 중학교 1학년 `물질의 세가지 상태`, `분자의 운동`단원을 중심으로
- Authors
- Advisor
- 우규환
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 학생 질문 ; Students` question ; 소집단 ; Small group ; 상호 작용 ; Interaction
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000060094
https://hdl.handle.net/10371/28258
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.