Publications

Detailed Information

중학교 과학 수업에서 학생 질문을 촉진시키는 방안으로서의 주단위 보고서의 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor노태희-
dc.contributor.author이성미-
dc.date.accessioned2010-01-07T05:24:22Z-
dc.date.available2010-01-07T05:24:22Z-
dc.date.copyright2006.-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000049568kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/28277-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2006.ko
dc.format.extentvi, 55 장ko
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.title중학교 과학 수업에서 학생 질문을 촉진시키는 방안으로서의 주단위 보고서의 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과(화학전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share