Browse
S-Space
College of Education (사범대학)
Dept. of Science Education (과학교육과)
Chemistry (화학전공)
Theses (Master's Degree_화학전공)
중학교 과학 수업에서 대본을 활용한 협동학습의 효과
- Authors
- Advisor
- 노태희
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 대본을 활용한 협동학습 ; Scripted cooperative learning ; 개념 이해도 ; Middle school ; 학업 성취도 ; Concept learning ; 수업 환경에 대한 인식 ; Science achievement ; Perceptions of learning environment
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053631
https://hdl.handle.net/10371/28318
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.