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디지털 環境에서의 Reverse Marketing에 關한 硏究 : 消費經驗情報와 製品屬性情報에 대한 顧客의 情報 參與를 中心으로 : (A)Study on the reverse marketing in digital environments : focused on the customer participation
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- Authors
- Advisor
- 임종원
- Issue Date
- 2005
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 디지털 환경 ; Digital Environment ; 연결 마케팅 ; Customer Participation ; 고객 참여 ; Informative Participation ; 정보적 참여 ; Physical Participation ; 수행적 참여 ; Reverse Marketing ; 리버스 마케팅 ; The properties of Digital Infra ; 디지털 인프라 특성 ; Virtual Community ; 가상 공동체 ; Attribute Information ; 제품 속성 정보 ; Experience Information ; 소비 경험 정보 ; Solution Group Efficacy ; 집단 효능감
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2005.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000049900
https://hdl.handle.net/10371/28675
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