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College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)
Dept. of Business Administration (경영학과)
Theses (Ph.D. / Sc.D._경영학과)
온라인 口傳 受容과 擴散 過程에 대한 二重經路 模型에 關한 硏究 : 情報 特性要因과 커뮤니티 特性要因을 中心으로 : (A)Two factor model of online word of mouth andoption and diffusion : the effects of information characteristics and community factors
- Authors
- Advisor
- 임종원
- Issue Date
- 2004
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 온라인 구전 ; Online Word-of-Mouth ; 인터넷 소비자 구전 ; Consumer to Consumer Interaction ; 온라인 구전의 정보특성 ; Internet WOM ; 온라인 신뢰성 ; Information Characteristics of Online WOM ; 온라인 전달성 ; Online Credibility ; 커뮤니티 상호작용 ; Online Referability ; 정보의 동의성 ; Community Interaction ; 정보의 생생함 ; Information Consensus ; 정보의 접근성 ; Information Vividness ; 정보의 유연성 ; Information Accessibility ; 마케팅 커뮤니케이션 ; Information Flexibility ; Marketing Communication ; Word-of-Mouth Strategy
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2004.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000056309
https://hdl.handle.net/10371/28679
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