Publications
Detailed Information
기업연상이 브랜드 애호도에 미치는 영향 연구 : 브랜드반응 경로와 기업반응 경로를 중심으로 : The effects of corporate associations on brand loyalty : focused on the corporate response path and the brand response path
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 김재일 | - |
dc.contributor.author | 김동태 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-08T01:29:15Z | - |
dc.date.available | 2010-01-08T01:29:15Z | - |
dc.date.copyright | 2007. | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042799 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/28825 | - |
dc.description | 학위논문(박사) --서울대학교 대학원 :경영학과,2007. | ko |
dc.format.extent | v,129,xii 장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 기업 브랜드 | ko |
dc.subject | Corporate Brand | ko |
dc.subject | 개별 브랜드 | ko |
dc.subject | Individual Brand | ko |
dc.subject | 기업연상 | ko |
dc.subject | Corporate Associations | ko |
dc.subject | 브랜드 신뢰 | ko |
dc.subject | BrandTrust | ko |
dc.subject | 브랜드 감정 | ko |
dc.subject | Brand Affect | ko |
dc.subject | 브랜드 반응 | ko |
dc.subject | Brand Reaction | ko |
dc.subject | 기업정체성 매력 | ko |
dc.subject | Corporate Identity | ko |
dc.subject | 소비자-기업일체화 | ko |
dc.subject | Consumer-Corporate Identification | ko |
dc.subject | 기업애호도 | ko |
dc.subject | Corporate Response | ko |
dc.subject | 기업반응 | ko |
dc.subject | CorporateSocial Responsibility | ko |
dc.subject | 기업의사회적 책임 | ko |
dc.subject | Brand Loyalty | ko |
dc.subject | 브랜드 애호도 | ko |
dc.subject | Product Category Breadth | ko |
dc.subject | 제품 카테고리 폭 | ko |
dc.subject | Fit | ko |
dc.subject | 적합성 | ko |
dc.subject | Involvement | ko |
dc.subject | 관여도 | ko |
dc.subject | Identity | ko |
dc.subject | 정체성 | ko |
dc.subject | Elaboration Likelihood Model | ko |
dc.subject | 정교화가능성 모델 | ko |
dc.subject | Associative Network Model | ko |
dc.subject | 연상망 모델 | ko |
dc.subject | Information Accessibility-Diagnosticity | ko |
dc.subject | 정보 접근성-진단성 모델 | ko |
dc.subject | Brand Associations | ko |
dc.subject | 브랜드 연상 | ko |
dc.subject | Consumer-Brand Identification | ko |
dc.subject | 소비자-브랜드 동일시 | ko |
dc.title | 기업연상이 브랜드 애호도에 미치는 영향 연구 : 브랜드반응 경로와 기업반응 경로를 중심으로 | ko |
dc.title.alternative | The effects of corporate associations on brand loyalty : focused on the corporate response path and the brand response path | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 경영학과 | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.