Publications
Detailed Information
소비의 후광효과에 대한 연구 : 브랜드와 캐릭터를 중심으로
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 여정성 | - |
dc.contributor.author | 전상민 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-15T02:27:07Z | - |
dc.date.available | 2010-01-15T02:27:07Z | - |
dc.date.copyright | 2001. | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000065507 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/30284 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :소비자학과,2001. | ko |
dc.format.extent | viii, 78 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 후광효과 | ko |
dc.subject | 호의적 이미지 | ko |
dc.subject | 신념 | ko |
dc.subject | 태도 | ko |
dc.subject | 구매의사 | ko |
dc.subject | halo effect | ko |
dc.subject | positive image | ko |
dc.subject | belief | ko |
dc.subject | attitude | ko |
dc.subject | purchasing intention | ko |
dc.title | 소비의 후광효과에 대한 연구 : 브랜드와 캐릭터를 중심으로 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 소비자학과 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.