Publications
Detailed Information
깊이 버퍼를 이용하는 효율적인 가시성 검사와 그림자 생성 방법 : Efficient visibility determination and shadow generation using depth buffer
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 신영길 | - |
dc.contributor.author | 오경수 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-15T04:15:55Z | - |
dc.date.available | 2010-01-15T04:15:55Z | - |
dc.date.copyright | 2001. | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000066387 | kor |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/30741 | - |
dc.description | 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :전기·컴퓨터공학부,2001. | ko |
dc.format.extent | ix, 93 장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 실시간 렌더링 | ko |
dc.subject | realtime rendering | ko |
dc.subject | 깊이버퍼 | ko |
dc.subject | depth buffer | ko |
dc.subject | 그림자 | ko |
dc.subject | shadow texture | ko |
dc.subject | 가시성 검사 | ko |
dc.subject | visibility determination | ko |
dc.title | 깊이 버퍼를 이용하는 효율적인 가시성 검사와 그림자 생성 방법 | ko |
dc.title.alternative | Efficient visibility determination and shadow generation using depth buffer | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 전기·컴퓨터공학부 | - |
dc.description.degree | Doctor | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.