Browse

교사의 수업계획과 학생이 지각한 교사의 수업행동이 학생의 학업성취에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor황정규-
dc.contributor.author유윤선-
dc.date.accessioned2010-01-15T05:30:20Z-
dc.date.available2010-01-15T05:30:20Z-
dc.date.copyright2000.-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000068693kor
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/31501-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :교육학과 교육공학전공,2000.ko
dc.format.extentvi, 85 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.title교사의 수업계획과 학생이 지각한 교사의 수업행동이 학생의 학업성취에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department교육학과 교육공학전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Education (교육학과)Theses (Master's Degree_교육학과)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse