Browse

다이렉트 마케팅 자극에 대한 경험 정서가 이후의 자극수용 의사에 미치는 영향에 관한 연구 : outbound-telemarketing을 중심으로

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
최재석
Advisor
김재일
Issue Date
2002
Publisher
서울대학교 대학원
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2002.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000060497

http://hdl.handle.net/10371/32415
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)Dept. of Business Administration (경영학과)Theses (Master's Degree_경영학과)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse