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College of Business Administration/Business School (경영대학/대학원)
Dept. of Business Administration (경영학과)
Theses (Ph.D. / Sc.D._경영학과)
인터넷 逆市場 형성과정에서 情報中間商 役割에 대한 硏究 : 集合商街 入店業體의 參與意圖를 中心으로
Study on the infomediary role in structuring the internet reverse market : vendors` participation intention to the internet reverse market
- Authors
- 이동일
- Advisor
- 임종원
- Issue Date
- 2000
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 인터넷 마케팅; internet marketing; 인터넷 경로갈등; Internet Channel Conflict; 인터넷 역시장; Internet reverse market; 정보중간상; Infomediary; 가상공동체; Network Effect
- Description
- 학위논문(박사)--서울대학교 대학원 :경영학과 경영학전공,2000.
- Language
- Korean
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