Publications

Detailed Information

과학 수업과 과학논술 지도에서 개념체계도 활용이 중학생의 과학논술 작성에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor김영수-
dc.contributor.author유민희-
dc.date.accessioned2010-01-21T23:53:25Z-
dc.date.available2010-01-21T23:53:25Z-
dc.date.copyright2008.-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000042471kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/41718-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :과학교육과(생물전공),2008. 8.ko
dc.format.extentxi, 98 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject과학논술ko
dc.subjectscientific writingko
dc.subject개념체계도ko
dc.subjectconcept mappingko
dc.subject개요ko
dc.subjectmaking outlineko
dc.subject체계화된 과학지식ko
dc.subjectsystematized scientific knowledgeko
dc.title과학 수업과 과학논술 지도에서 개념체계도 활용이 중학생의 과학논술 작성에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과(생물전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share