Publications
Detailed Information
중학생의 `개방적 탐구 계획하기` 활동에서 탐구 과정과 학생의 개념체계에 대한 사례 분석 : (A)Case analysis on middle school students` process skill and conceptual framework during `Open Inquiry Planning` activity
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 유준희 | - |
dc.contributor.author | 양현주 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-22T01:38:22Z | - |
dc.date.available | 2010-01-22T01:38:22Z | - |
dc.date.copyright | 2005. | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000051691 | kog |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/42206 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 물리전공,2005. | ko |
dc.format.extent | vi, 145 p. | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 개방적 탐구 계획하기 | ko |
dc.subject | open inquiry planning | ko |
dc.subject | 탐구 과정 | ko |
dc.subject | process skill | ko |
dc.subject | 학생의 개념체계 | ko |
dc.subject | students` conceptual framework | ko |
dc.subject | 열 | ko |
dc.subject | heat | ko |
dc.subject | 빛 | ko |
dc.subject | light | ko |
dc.title | 중학생의 `개방적 탐구 계획하기` 활동에서 탐구 과정과 학생의 개념체계에 대한 사례 분석 | ko |
dc.title.alternative | (A)Case analysis on middle school students` process skill and conceptual framework during `Open Inquiry Planning` activity | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 과학교육과 물리전공 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.