Publications
Detailed Information
물리개념을 주제로 한 11학년 학생의 과학 글쓰기 분석 : 쓰기 과제의 유형에 따른 차이를 중심으로
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 송진웅
- Issue Date
- 2003
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 과학 글쓰기 ; Science writing ; 물리개념적 존재 ; being-imported ; 존재이입형 ; cognition-conversed ; 인식전환형 ; experience-based ; 경험근거형 ; knowledge-based ; 지식근거형 ; Being of physical concept
- Description
- 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 물리전공,2003.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000059496
https://hdl.handle.net/10371/42212
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.