Publications

Detailed Information

토론수업이 학생들의 관용적 태도에 미치는 영향 : 동성애에 대한 관용적 태도를 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이미나-
dc.contributor.author권남현-
dc.date.accessioned2010-01-22T06:43:45Z-
dc.date.available2010-01-22T06:43:45Z-
dc.date.copyright2006.-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000049545kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/42682-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과(일반사회전공),2006.ko
dc.format.extentv, 69 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject관용ko
dc.subjecttoleranceko
dc.subject토론수업ko
dc.subjectdiscussionko
dc.title토론수업이 학생들의 관용적 태도에 미치는 영향 : 동성애에 대한 관용적 태도를 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department사회교육과(일반사회전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share