Publications

Detailed Information

통합형 사회과 수업이 학습자의 개념형성에 미치는 영향

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이미나-
dc.contributor.author김수현-
dc.date.accessioned2010-01-22T06:44:49Z-
dc.date.available2010-01-22T06:44:49Z-
dc.date.copyright2004.-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053480kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/42703-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :사회교육과 일반사회전공,2004.ko
dc.format.extentvii, 103 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject통합형 수업ko
dc.subjectIntegrated classko
dc.subject개념형성ko
dc.subjectConceptionko
dc.subject개념도ko
dc.subjectConcept mapko
dc.subject학업성취도ko
dc.subjectAcademic achievementko
dc.subject파지ko
dc.subjectRetentionko
dc.title통합형 사회과 수업이 학습자의 개념형성에 미치는 영향ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department사회교육과 일반사회전공-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share