Publications

Detailed Information

질문 제시 유형과 학습자 특성이 설명식 글의 이해와 흥미에 미치는 상호작용 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor신종호-
dc.contributor.author장유진-
dc.date.accessioned2010-01-25T05:14:57Z-
dc.date.available2010-01-25T05:14:57Z-
dc.date.copyright2008.-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000039942kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/43415-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육학전공),2008.2ko
dc.format.extentx, 100 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject질문 제시 유형ko
dc.subjectQuestioning Typesko
dc.subject주제 흥미ko
dc.subjectTopic Interestko
dc.subject읽기 성취ko
dc.subjectReading Achievementko
dc.subject설명식 글ko
dc.subjectExpository Textko
dc.subject텍스트 이해ko
dc.subjectText Comprehensionko
dc.subject텍스트 흥미ko
dc.subjectText-based Interestko
dc.title질문 제시 유형과 학습자 특성이 설명식 글의 이해와 흥미에 미치는 상호작용 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department교육학과(교육학전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share