Publications

Detailed Information

웹기반 학습에서 학습자의 정서표현 방식과 교수자의 반응기대가 학습에 미치는 효과

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor나일주-
dc.contributor.author유은영-
dc.date.accessioned2010-01-25T05:15:44Z-
dc.date.available2010-01-25T05:15:44Z-
dc.date.copyright2009.-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037395kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/43432-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :교육학과(교육공학전공), 2009.2.ko
dc.format.extentix, 138 p.ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject웹기반 학습ko
dc.subjectweb-based learningko
dc.subject정서표현 인터페이스ko
dc.subjectlearners emotion-expressing wayko
dc.subject버튼 인터페이스ko
dc.subjectbutton interfaceko
dc.subject텍스트 기반 인터페이스ko
dc.subjecttext-based interfaceko
dc.subject교수자 반응기대ko
dc.subjectlearners expectancy of instructors examinationko
dc.title웹기반 학습에서 학습자의 정서표현 방식과 교수자의 반응기대가 학습에 미치는 효과ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department교육학과(교육공학전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share