Publications

Detailed Information

Energy management strategy for hybrid electric vehicles based on Pontryagin`s minimum principle : Pontryagin 최소 원리에 기반한 하이브리드 전기 자동차의 동력원 제어 전략

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor차석원-
dc.contributor.author김남욱-
dc.date.accessioned2010-01-25T07:03:24Z-
dc.date.available2010-01-25T07:03:24Z-
dc.date.copyright2009.-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000038149eng
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/43481-
dc.descriptionThesis(doctors) --서울대학교 대학원 :기계항공공학부,2009.8.en
dc.format.extentxii, 104 leavesen
dc.language.isoenen
dc.publisher서울대학교 대학원en
dc.subject하이브리드 전기차 제어en
dc.subjectHybrid vehicle controlen
dc.subject최적 제어en
dc.subjectoptimal controlen
dc.subject다이나믹 프로그래밍en
dc.subjectdynamic programmingen
dc.subject폰트리아긴 최적 원리en
dc.subjectPontryagin maximum principleen
dc.subject에너지 관리en
dc.subjectEnergy managementen
dc.titleEnergy management strategy for hybrid electric vehicles based on Pontryagin`s minimum principleen
dc.title.alternativePontryagin 최소 원리에 기반한 하이브리드 전기 자동차의 동력원 제어 전략en
dc.typeThesis-
dc.contributor.department기계항공공학부-
dc.description.degreeDoctoren
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share