Publications
Detailed Information
다이나믹 프로그램을 이용한 하이브리드 차량의 최적연비 비교
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | 이장무 | - |
dc.contributor.author | 김현일 | - |
dc.date.accessioned | 2010-01-26T10:57:04Z | - |
dc.date.available | 2010-01-26T10:57:04Z | - |
dc.date.copyright | 2004. | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000053663 | kog |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/44998 | - |
dc.description | 학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :기계항공공학부,2004. | ko |
dc.format.extent | vi, 52 장 | ko |
dc.language.iso | ko | ko |
dc.publisher | 서울대학교 대학원 | ko |
dc.subject | 글로벌 최적화 | ko |
dc.subject | Global optimization | ko |
dc.subject | 다이나믹 프로그래밍 | ko |
dc.subject | Dynamic programming | ko |
dc.subject | 하이브리드 차량 | ko |
dc.subject | Hybrid electirc vehicle | ko |
dc.subject | SOC | ko |
dc.subject | Soc (state of charge) | ko |
dc.subject | 연료소비 최적선 | ko |
dc.subject | Fcool (fuel consumption optimal operating line) | ko |
dc.subject | UDDS | ko |
dc.subject | Udds (urban dinamometer driving schedue) | ko |
dc.subject | 연비 | ko |
dc.subject | Fuel economy | ko |
dc.title | 다이나믹 프로그램을 이용한 하이브리드 차량의 최적연비 비교 | ko |
dc.type | Thesis | - |
dc.contributor.department | 기계항공공학부 | - |
dc.description.degree | Master | ko |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.