Browse

스포츠 스폰서십을 통한 기업의 로열티(loyalty) 변화에 대한 연구 : 스포츠에 대한 관여도를 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor강준호-
dc.contributor.author장재원-
dc.date.accessioned2010-03-10T06:14:19Z-
dc.date.available2010-03-10T06:14:19Z-
dc.date.copyright2003.-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057122kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/59930-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :체육교육과,2003.ko
dc.format.extentiii, 59 장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject스포츠 이벤트ko
dc.subjectSport Eventko
dc.subject스포츠 관여도ko
dc.subjectSport Involvementko
dc.subject스폰서십ko
dc.subjectSponsorshipko
dc.subject로열티ko
dc.subjectLoyaltyko
dc.title스포츠 스폰서십을 통한 기업의 로열티(loyalty) 변화에 대한 연구 : 스포츠에 대한 관여도를 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department체육교육과-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Physical Education (체육교육과)Theses (Master's Degree_체육교육과)
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse