Publications
Detailed Information
스포츠팀 브랜드 이미지와 팬 관여도가 모기업 브랜드 이미지에 미치는 영향
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 강준호
- Issue Date
- 2009
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 프로스포츠 ; Professional sports ; 프로농구 ; pro-sports ; 팀 브랜드 ; basketball ; 이미지 ; league ; 모기업 ; team ; brand ; image
- Description
- 학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :체육교육과,2009.2.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000037454
https://hdl.handle.net/10371/60018
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.