Publications

Detailed Information

商品學과 마케팅의 相互依存性 - 商品學政礎作業을 위한 一試論 - : 상품학과 마케팅의 상호의존성 : 상품학정초작업을 위한 일시론

DC Field Value Language
dc.contributor.author金元銖-
dc.date.accessioned2010-03-31T03:50:51Z-
dc.date.available2010-03-31T03:50:51Z-
dc.date.issued1964-03-
dc.identifier.citation경제논집, Vol.3 No.1, pp. 144-173-
dc.identifier.issn1738-1150-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/62168-
dc.language.isoko-
dc.publisher서울대학교 경제연구소-
dc.title商品學과 마케팅의 相互依存性 - 商品學政礎作業을 위한 一試論 --
dc.title.alternative상품학과 마케팅의 상호의존성 : 상품학정초작업을 위한 일시론-
dc.typeSNU Journal-
dc.contributor.AlternativeAuthor김원수-
dc.citation.journaltitle경제논집-
dc.citation.endpage173-
dc.citation.number1-
dc.citation.pages144-173-
dc.citation.startpage144-
dc.citation.volume3-
Appears in Collections:
Files in This Item:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share