Publications
Detailed Information
商品學과 마케팅의 相互依存性 - 商品學政礎作業을 위한 一試論 - : 상품학과 마케팅의 상호의존성 : 상품학정초작업을 위한 일시론
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | 金元銖 | - |
dc.date.accessioned | 2010-03-31T03:50:51Z | - |
dc.date.available | 2010-03-31T03:50:51Z | - |
dc.date.issued | 1964-03 | - |
dc.identifier.citation | 경제논집, Vol.3 No.1, pp. 144-173 | - |
dc.identifier.issn | 1738-1150 | - |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/10371/62168 | - |
dc.language.iso | ko | - |
dc.publisher | 서울대학교 경제연구소 | - |
dc.title | 商品學과 마케팅의 相互依存性 - 商品學政礎作業을 위한 一試論 - | - |
dc.title.alternative | 상품학과 마케팅의 상호의존성 : 상품학정초작업을 위한 일시론 | - |
dc.type | SNU Journal | - |
dc.contributor.AlternativeAuthor | 김원수 | - |
dc.citation.journaltitle | 경제논집 | - |
dc.citation.endpage | 173 | - |
dc.citation.number | 1 | - |
dc.citation.pages | 144-173 | - |
dc.citation.startpage | 144 | - |
dc.citation.volume | 3 | - |
- Appears in Collections:
- Files in This Item:
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.