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구전의 발생 프로세스와 동태적 효과에 관한 연구 : 소비자 차원과 기업 차원의 통합적 접근 : Two Essays on the Underlying Processes and Dynamic Effects of WOM - An Integrative Approach to Consumer-level and Firm-level Analysis
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- Authors
- Advisor
- 이유재
- Issue Date
- 2010
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 구전 ; WOM ; 자기제시 ; Word-of-Mouth ; 자기구성적 자기제시 ; Self Presentation ; 대인호감적 자기제시 ; Audience Pleasing Self Presentation ; 내재적 동기 ; Self Constructive Self Presentation ; 외재적 동기 ; Intrinsic Motivation ; 이타심 ; Extrinsic Motivation ; 보상추구 ; Altruism ; 흥미추구 ; Compensation ; 인정추구 ; Enjoyment ; 자기 감시 ; Recognition ; 쾌락적 가치 ; Self-Monitoring ; 실용적 가치 ; Hedonic Value ; 동태적 효과 ; Utilitarian Value ; 소비자 차원 ; Dynamic Effects ; 기업차원 ; Consumer Level ; 이월효과 ; Firm Level ; 기업성과 ; Lagged Effect ; 기업 수익성 ; Carryover Effect ; 기업 가치 ; Firms Performance ; Profitability ; Firm Value
- Description
- 학위논문(박사) --서울대학교 대학원 :경영학과(경영학전공),2010.2.
- Language
- Korean
- URI
- http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000032330
https://hdl.handle.net/10371/63803
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