Publications

Detailed Information

LG생활건강의 지속 가능 경영 : 로레알 그룹의 브랜드 다각화 사례를 통한 시사점

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor박철순-
dc.contributor.author신성희-
dc.date.accessioned2010-05-07-
dc.date.available2010-05-07-
dc.date.copyright2010-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000034410kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/64430-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 경영전문대학원 :경영학과(SNU MBA),2010.2.ko
dc.format.extentvi, 60장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 경영전문대학원ko
dc.subject지속 가능 경영ko
dc.subjectSustainable Profitability Managementko
dc.subject브랜드 다각화ko
dc.subjectBrand Diversificationko
dc.subject인수 및 합병ko
dc.subjectM&Ako
dc.subject세계화ko
dc.subjectGlobalizationko
dc.subject글로칼라이제이션ko
dc.subjectGlocalizationko
dc.subject전략적 혁신ko
dc.subjectStrategic Innovationko
dc.titleLG생활건강의 지속 가능 경영 : 로레알 그룹의 브랜드 다각화 사례를 통한 시사점ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department경영학과(SNU MBA)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share