Publications

Detailed Information

자민족 중심주의에 기반한 애국심 브랜딩 전략의 한계와 시사점 : 마스터피자 사례를 중심으로

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor이유재-
dc.contributor.author이지연-
dc.date.accessioned2010-05-07-
dc.date.available2010-05-07-
dc.date.copyright2010-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000034396kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/64444-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 경영전문대학원 :경영학과(SNU MBA),2010.2.ko
dc.format.extent34장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 경영전문대학원ko
dc.subject애국심 마케팅ko
dc.subjectPatriotic marketingko
dc.subject소비자 자민족중심주의ko
dc.subjectConsumer ethnocentricko
dc.subject브랜드 전략ko
dc.subjectbranding strategiesko
dc.subjectbrand identityko
dc.title자민족 중심주의에 기반한 애국심 브랜딩 전략의 한계와 시사점 : 마스터피자 사례를 중심으로ko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department경영학과(SNU MBA)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share