Publications

Detailed Information

중학교 과학 수업에서 역할놀이 비유 활동이 학생들의 대응 관계 이해에 미치는 영향 : (The) Influences of the Role-playing Analogy in Chemistry Concept Learning on Mapping Understanding and Mapping Errors

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor노태희-
dc.contributor.author양찬호-
dc.date.accessioned2010-05-07-
dc.date.available2010-05-07-
dc.date.copyright2010-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000033922kog
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/64478-
dc.description학위논문(석사) --서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2010.2.ko
dc.format.extentvi, 58장ko
dc.language.isokoko
dc.publisher서울대학교 대학원ko
dc.subject비유ko
dc.subjectanalogyko
dc.subject역할놀이 비유ko
dc.subjectrole-playing analogyko
dc.subject대응 관계 이해도ko
dc.subjectmapping understandingko
dc.subject대응 오류ko
dc.subjectmapping errorko
dc.title중학교 과학 수업에서 역할놀이 비유 활동이 학생들의 대응 관계 이해에 미치는 영향ko
dc.title.alternative(The) Influences of the Role-playing Analogy in Chemistry Concept Learning on Mapping Understanding and Mapping Errorsko
dc.typeThesis-
dc.contributor.department과학교육과(화학전공)-
dc.description.degreeMasterko
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share