Publications

Detailed Information

대한항공의 인터넷 마케팅 전략 : Korean Air : an internet marketing case

DC Field Value Language
dc.contributor.author김재일-
dc.contributor.author김진교-
dc.contributor.author김동훈-
dc.date.accessioned2010-06-28T23:40:38Z-
dc.date.available2010-06-28T23:40:38Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citation한국마케팅저널, 7, 143-159en
dc.identifier.issn1598-7868-
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10371/67960-
dc.description.abstract본 논문은 성공적으로 인터넷을 전략적으로 활용하고 있는 대한항공의 인터넷 마케팅 전략을 소개한다. 구체적으로 대한항공의 인터넷 마케딩에 대한 비전, 미션, 그리고 구체적 전략을 소개하고, 그 효과 및 성과를 논의한다.
This paper presents Korean Air's internet marketing strategy. Its vision, missions, and implementation for internet marketing are discussed. The performance and impact of its internet marketing strategies is also examined.
en
dc.language.isoko-
dc.publisher한국마케팅학회en
dc.subject인터넷 마케팅en
dc.subject전자상거래en
dc.subjectE-CRMen
dc.subjectInternet marketingen
dc.subjectE-commerceen
dc.title대한항공의 인터넷 마케팅 전략en
dc.title.alternativeKorean Air : an internet marketing caseen
dc.typeArticleen
dc.contributor.AlternativeAuthorKim, Jae Il-
dc.contributor.AlternativeAuthorKim, Jin Gyo-
dc.contributor.AlternativeAuthorKim, Donghoon-
Appears in Collections:
Files in This Item:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share