Publications

Detailed Information

과학중점학교 운영이 학생의 과학에 대한 정의적 영역과 과학교사의 학교 환경 인식에 미치는 영향 : Effect of the operating science core school on students' affective attitude and science teachers' perceptions on the school environment

DC Field Value Language
dc.contributor.advisor홍훈기-
dc.contributor.author홍지혜-
dc.date.accessioned2011-09-23T05:13:24Z-
dc.date.available2011-09-23T05:13:24Z-
dc.date.copyright2011-
dc.date.issued2011-02-
dc.identifier.other000000030366-
dc.identifier.urihttp://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030366-
dc.description학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과(화학전공),2011.2. 홍훈기.-
dc.format.extentv, 69 장-
dc.language.isokor-
dc.publisher서울대학교 대학원-
dc.subject과학중점학교-
dc.subject과학에 대한 정의적 영역-
dc.subject과학교사 학교 환경 인식-
dc.subjectscience core school-
dc.subjectaffective attitude to science-
dc.subjectscience teachers' perceptions on the school environment-
dc.title과학중점학교 운영이 학생의 과학에 대한 정의적 영역과 과학교사의 학교 환경 인식에 미치는 영향-
dc.title.alternativeEffect of the operating science core school on students' affective attitude and science teachers' perceptions on the school environment-
dc.typeThesis-
dc.typeDissertation-
dc.contributor.department과학교육과(화학전공)-
dc.description.degreeMaster-
dc.date.awarded2011-02-
Appears in Collections:
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share