서울대학교
중앙도서관
S-Space 소개
My S-Space
로그인이 필요합니다.
Login
S-Space
Communities & Collections
Researcher
Type
Title
nav bg
Browse
Subject
검색
All
Author
Keyword
Title
검색
Jump to a point in the index
Choose year
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
2005
2004
2003
2002
2001
2000
1999
1998
1997
1996
1995
1994
1993
1992
1991
1990
1985
1980
1975
1970
1960
1950
Choose month
January
February
March
April
May
June
July
August
September
October
November
December
Or type in a year
Sort by
issue date
title
submit date
created date
keyword
publisher
citation
liftdate
In order
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/record
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 5 of 5
Issue Date
Title / Author(s) / Citation
File
Altmetrics
2011-08
(The) use of segmentation to match consumer expectation on service quality with product design
김다영
link
2017-02
국내 운송 서비스 기업의 네트워크 효율성 측정에 관한 연구 : 서비스 품질을 중심으로
박성원
view file
2017-08
모바일 간편 결제 서비스 품질 및 기업 명성이 고객 만족과 충성도에 미치는 영향: 전환장벽의 조절적 작용
김은비
view file
2018-02
약국 특성별 고객의 만족도와 재이용의도에 대한 서비스 품질 및 특성의 영향력 비교
성상현
view file
2021-02
Measuring service quality of video communication tools using specific service quality dimensions and multiple-criteria decision-making (MCDM) method
김현창
view file
link
1