Browse

분자 수준에서의 그림 그리기를 활용한 수업의 효과

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors
유지연
Advisor
노태희
Issue Date
2003
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
개념학습Concept learning오개념Misconception분자 수준에서의 그림 그리기Molecular-level drawing물질의 입자성Particulate nature of matter
Description
학위논문(석사)--서울대학교 대학원 :과학교육과 화학전공,2003.
Language
Korean
URI
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000057649

http://hdl.handle.net/10371/28238
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:
College of Education (사범대학)Dept. of Science Education (과학교육과)Chemistry (화학전공)Theses (Master's Degree_화학전공)
  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Browse