Publications
Detailed Information
(The) influence of customers' responsibility perception on customer satisfaction : 고객의 책임감 지각이 고객 만족에 미치는 영향에 관한 연구
Cited 0 time in
Web of Science
Cited 0 time in Scopus
- Authors
- Advisor
- 송인성
- Major
- 경영학과(마케팅 전공)
- Issue Date
- 2011-08
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 고객의 책임 지각 ; 고객 참여 ; 고객 만족 ; 재구매 의도 ; 추천 의도 ; customers responsibility perception ; customer participation ; customer satisfaction ; future purchase intention ; recommendation intention
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 경영학과(마케팅 전공), 2011.8. 송인성.
- Language
- eng
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/157008
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000031465
- Files in This Item:
- There are no files associated with this item.
Item View & Download Count
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.