Browse
프로젝트중심학습에서 구조화된 성찰일지가 학습자의 비판적 사고와 프로젝트 수행결과에 미치는 효과
Effects of structuralization of Reflective Journal on Learners Critical Thinking and Project Achievement in Project-based Learning
- Issue Date
- 2011-02
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 성찰일지 구조화 ; 프로젝트중심학습 ; 비판적 사고 ; 프로젝트 수행결과 ; Project-based Learning ; Structuralization of Reflective journal ; Critical Thinking ; Achievement in project-based learning
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 교육학과(교육공학전공), 2011.2. 임철일.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/157167
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030301
- Files in This Item: There are no files associated with this item.
- Appears in Collections:
- College of Education (사범대학)Dept. of Education (교육학과)Theses (Master's Degree_교육학과)
Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.