Publications

Detailed Information

웹기반 토론학습에서 사용자 인터페이스와 시각화 경향성이 학업성취도와 만족도에 미치는 효과 : Effects of User Interface and Visualization Tendency on Academic Achievement and Satisfaction in Web-based Argumentation

Cited 0 time in Web of Science Cited 0 time in Scopus
Authors

임미현

Advisor
박성익
Major
교육학과(교육공학전공)
Issue Date
2011-02
Publisher
서울대학교 대학원
Keywords
웹기반 토론학습사용자 인터페이스시각화 경향성Web-based argumentationVisualization tendencyUser interface
Description
학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 교육학과(교육공학전공), 2011.2. 박성익.
Language
kor
URI
https://hdl.handle.net/10371/157169

http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000030302
Files in This Item:
There are no files associated with this item.
Appears in Collections:

Altmetrics

Item View & Download Count

  • mendeley

Items in S-Space are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Share