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중국 소비자의 자민족중심주의와 적대감이 패션 브랜드 태도에 미치는 영향 : Effects of Chinese Consumers' Ethnocentrism and Animosity on Brand Attitude
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- Authors
- Advisor
- 추호정
- Major
- 의류학과
- Issue Date
- 2011-08
- Publisher
- 서울대학교 대학원
- Keywords
- 소비자 자민족중심주의 ; 적대감 ; 브랜드 태도 ; 과시적 소비 ; 의복 관여도 ; 긍정적 상황인식 ; 부정적 상황인식 ; Consumer Ethnocentrism(CET) ; Animosity ; Brand Attitude ; Conspicuous Consumption ; Positive Situation Perception ; Negative Situation Perception
- Description
- 학위논문 (석사)-- 서울대학교 대학원 : 의류학과, 2011.8. 추호정.
- Language
- kor
- URI
- https://hdl.handle.net/10371/158274
http://dcollection.snu.ac.kr:80/jsp/common/DcLoOrgPer.jsp?sItemId=000000031579
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